23 November 2015, 10:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 November 2015, 10:47 door Marc1970.)
Ik vind het nog steeds een opvallend roestvrije 142. Mijn bodems zijn roestig tot aan de transmissietunnel. Veel van dat bruin is loodmenie, de originele grondverf. Popnagels, gips en PUR waren vroeger legitieme reparaties, net als kippengaas, krantenpapier, plamuur, alles al uit auto's gehaald.
Met hetzelfde gemak zou ik die gaatjes in de raamsponning dus dicht maken met polyesterplamuur en wat glasvezeligs, primer lak, van de binnenkant nog wat Owatrol in de naden spuiten en klaar. Net als de rest van de 'niet structurele' gaten.
Die automatische antenne moet je natuurlijk met een grote boog weggooien dat is een gotspe op een Volvo 142.
Met hetzelfde gemak zou ik die gaatjes in de raamsponning dus dicht maken met polyesterplamuur en wat glasvezeligs, primer lak, van de binnenkant nog wat Owatrol in de naden spuiten en klaar. Net als de rest van de 'niet structurele' gaten.
Die automatische antenne moet je natuurlijk met een grote boog weggooien dat is een gotspe op een Volvo 142.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

