26 November 2015, 13:43
Ja, dat had ik mezelf ook al gerealiseerd (zie het tweede puntje). Ik merkte bij het maken van dat deel al dat het een pensklus was om dat blok goed te krijgen waar het scharnier op geschroefd moet worden. En dan nog is het een slechte oplossing, want er kan water in dat blok blijven staan. Die had schuiner moeten zijn, zodat troep weg kan lopen.
Maar goed, binnenkort trek ik het zijscherm en motorkap van die andere Volvo, zodat ik daar eenzelfde stuk uit kan slijpen om schoon te maken en in deze in te lassen. Dat zal wel een *****werk zijn in die hoeken, maar goed, dat had ik eerder moeten bedenken. In het ergste geval moet ik het in delen opbouwen en kost het me veel tijd om het netjes af te werken.
Wijze les dus.
Maar goed, binnenkort trek ik het zijscherm en motorkap van die andere Volvo, zodat ik daar eenzelfde stuk uit kan slijpen om schoon te maken en in deze in te lassen. Dat zal wel een *****werk zijn in die hoeken, maar goed, dat had ik eerder moeten bedenken. In het ergste geval moet ik het in delen opbouwen en kost het me veel tijd om het netjes af te werken.
Wijze les dus.