1 December 2015, 11:33
Geen ervaring mee, maar ik zou zelf wel een automotive tank nemen. Die zijn FIA goedgekeurd volgens mij, en dat schuim in die tanks zit erin om de brandstof te stabiliseren, Zodat je in de bochten ook brandstof hebt.
Tevens moet je een brandstoftank hebben, die vanuit de buitenkant van de auto bij te vullen is. is een APK-vereiste en met zicht op de omkeuring van jouw auto na de swap zullen ze daar zeker naar gaan kijken. (mijn broer had bij zijn kever ook de tankklep onder het kofferdeksel en dat werd ook afgekeurd)
Dus zoiets:
![[Afbeelding: 4688612305.jpg]](https://cdn.blocket.com/static/1/original/46/4688612305.jpg)
Tevens moet je een brandstoftank hebben, die vanuit de buitenkant van de auto bij te vullen is. is een APK-vereiste en met zicht op de omkeuring van jouw auto na de swap zullen ze daar zeker naar gaan kijken. (mijn broer had bij zijn kever ook de tankklep onder het kofferdeksel en dat werd ook afgekeurd)
Dus zoiets:
![[Afbeelding: 4688612305.jpg]](https://cdn.blocket.com/static/1/original/46/4688612305.jpg)
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

