1 December 2015, 18:24
Ik sluit me aan bij estoque wat betreft kanttekeningen. Ik denk dat je best een lastige uitdaging hebt om 400+ pk in een 142 weg te gaan krijgen. Op papier is het leuk maar je kan zomaar een hoop tijd en geld stoppeni n wat uiteindelijk een onrijdbare auto wordt. De 100-serie staat niet bekend om zijn geweldig onderstel en wielophanging (een paar verstokte medeforumgebruikers zullen hier anders over denken - ik noem geen namen :-P).
Daarbij, je plannen wat betreft wielophanging van de mercedes overzetten etc. zijn erg ambitieus. Zeker als je nog nauwelijks laservaring hebt. Het verneukeratieve van blogs is dat het er altijd makkelijker uit ziet dan dat het in de praktijk is. Daarbij wordt gevloek, bloedende knokkels en de wanhoop van tegenslag meestal weggesaneerd. Ik weet niet of je de auto, of een andere 140 al eens gereden hebt, maar je zou ook een stage 0 kunnen doen en dan besluiten hoe je de auto wilt modificeren.
Tot zover mijn ongevraagde advies
Daarbij, je plannen wat betreft wielophanging van de mercedes overzetten etc. zijn erg ambitieus. Zeker als je nog nauwelijks laservaring hebt. Het verneukeratieve van blogs is dat het er altijd makkelijker uit ziet dan dat het in de praktijk is. Daarbij wordt gevloek, bloedende knokkels en de wanhoop van tegenslag meestal weggesaneerd. Ik weet niet of je de auto, of een andere 140 al eens gereden hebt, maar je zou ook een stage 0 kunnen doen en dan besluiten hoe je de auto wilt modificeren.
Tot zover mijn ongevraagde advies