1 December 2015, 22:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 December 2015, 22:38 door Barracuda_82.)
Sebastiaan! schreef:D5252t
C3PO

Zelfs google kan me niet vertellen wat dat betekend. Of bedoel je dit moederbord?

Edit. Goed nieuws! Het is me eindelijk gelukt om te lassen. De reden waarom het eerst echt niet ging is te beschamend om eigenlijk te noemen... het gas stond dicht. Vandeweek wel drie keer het kraantje gecontroleerd, maar niet bedacht om ook eens aan de toorts te luisteren (ik heb bijna altijd oorkappen op ivm migraineaanvallen van hard geluid). Blijkt dus dat je het kraantje helemaal naar beneden moet draaien om hem open te draaien. Precies andersom dan wat ik dacht. Echt te stom voor woorden.
Daarnaast heb ik ook geleerd dat het stom is om een paneel in een knik in het paneel af te slijpen. Altijd zorgen dat het zo vlak mogelijk is, dus.
Het is niet echt mooi, maar het werkt:
![[Afbeelding: 2e493c42b8b5c051ab805be0b9ab50e0_view.jpg]](http://b2.img.mobypicture.com/2e493c42b8b5c051ab805be0b9ab50e0_view.jpg)
Nu nog even wachten op mijn nieuwe gereedschap voor ik die rand om kan buigen en af kan werken.