8 December 2015, 11:22
Etch primer is primer dat zich in het metaal eet. Dat is dus een goede bescherming voor als het metaal nog langere tijd niet gespoten wordt. gaat niet weer roesten, dus dat is sowieso een aanrader.
Hamerite en Tectyl zou ik in eerste instantie niet gaan gebruiken. Dat werkt heel erg mooi als de auto al een tijdje meegaat en je bescherming wilt toevoegen.
Openingen en oppervlakken zou ik behandelen met Dinitrol. is een soort wax dat geelig is van kleur en vooral in allerlei openingen gespoten kan worden. vooral in de kofferbak etc. Het blijft een pikkerige laag, maar werkt heel erg goed.
De onderkant van de dorpels, reservewielbakken zou ik behandelen met Stonechip. Dit vanwege het uiterlijk en de bescherming.
ik heb dat bij mijn 245 Turbo zo gedaan:
![[Afbeelding: 847558a36f517a2e4dffa781e7a022b7.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/847558a36f517a2e4dffa781e7a022b7.jpg)
Wat betreft assen etc, die heb ik allemaal in de zwarte hamerite gedaan (met kwast).
Hamerite en Tectyl zou ik in eerste instantie niet gaan gebruiken. Dat werkt heel erg mooi als de auto al een tijdje meegaat en je bescherming wilt toevoegen.
Openingen en oppervlakken zou ik behandelen met Dinitrol. is een soort wax dat geelig is van kleur en vooral in allerlei openingen gespoten kan worden. vooral in de kofferbak etc. Het blijft een pikkerige laag, maar werkt heel erg goed.
De onderkant van de dorpels, reservewielbakken zou ik behandelen met Stonechip. Dit vanwege het uiterlijk en de bescherming.
ik heb dat bij mijn 245 Turbo zo gedaan:
![[Afbeelding: 847558a36f517a2e4dffa781e7a022b7.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/17/847558a36f517a2e4dffa781e7a022b7.jpg)
Wat betreft assen etc, die heb ik allemaal in de zwarte hamerite gedaan (met kwast).
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

