18 December 2015, 23:21
Weet je zeker dat de distributieriem goed zit om alle assen? Verlies van top heb ik zo al een keer meegemaakt.
De koelkanalen zijn er twee van, Big en Small Coolant Passages. De BCP koppen zijn de oudste en eigenlijk op hun best tot de 2.1 boring. Op 2.3 blijft er heel weinig klemmend oppervlak over tussen bepaalde kanalen en de cilinders.
De openingen in de koppakking zijn bijna allemaal kleiner dan de openingen in het blok/de kop en sommige lopen niet eens door, dat heeft niks met BCP en SCP te maken.
De koelkanalen zijn er twee van, Big en Small Coolant Passages. De BCP koppen zijn de oudste en eigenlijk op hun best tot de 2.1 boring. Op 2.3 blijft er heel weinig klemmend oppervlak over tussen bepaalde kanalen en de cilinders.
De openingen in de koppakking zijn bijna allemaal kleiner dan de openingen in het blok/de kop en sommige lopen niet eens door, dat heeft niks met BCP en SCP te maken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

