22 December 2015, 14:55
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 December 2015, 15:06 door Dopski.)
Niet zoveel.
Goede motorsteunen (zelf maken), een versnellingsbaksteun, oliepan van een B20, downpipe. En ik weet niet welke versnellingspook je nu hebt, op de grond of ver vooraan, bij die laatste moet je ook de tunnel nog een beetje aanpassen. En daarnaast een heleboel kleine dingetjes maar dat lukt wel. Rechtop hoeft niet, maakt het weer extra lastig bij de rembekrachtiger en versnellingspook.
De bijbehorende ECU's zijn goed verkrijgbaar maar de prijzen zijn heel erg wisselend, dus zou die erbij vragen. Zo goedkoop is hij nou ook weer niet. EDIT: voor blok + gewilde M90 niet heel gekke prijs./
Als je een 240cardan as neemt (om te verlengen/in te korten) heb je al een serieuze upgrade tov de 140 as. De achteras zou ik voorlopig zo laten, die begeeft het niet zo snel.
Overigens is 400+PK wel heel erg optimistich. Je moet al heel je best doen om er 300 uit te krijgen.
Hier een topic van mijn oude 144 (door nieuwe eigenaar) die er ook zonder ervaring zelf een B230FK in geschroefd heeft (lijkt hier en daar wel een beetje Teun de Beun manier (aka turbobrickstyle), maar het werkt):
http://forums.turbobricks.com/showthread...144+b230fk
Goede motorsteunen (zelf maken), een versnellingsbaksteun, oliepan van een B20, downpipe. En ik weet niet welke versnellingspook je nu hebt, op de grond of ver vooraan, bij die laatste moet je ook de tunnel nog een beetje aanpassen. En daarnaast een heleboel kleine dingetjes maar dat lukt wel. Rechtop hoeft niet, maakt het weer extra lastig bij de rembekrachtiger en versnellingspook.
De bijbehorende ECU's zijn goed verkrijgbaar maar de prijzen zijn heel erg wisselend, dus zou die erbij vragen. Zo goedkoop is hij nou ook weer niet. EDIT: voor blok + gewilde M90 niet heel gekke prijs./
Als je een 240cardan as neemt (om te verlengen/in te korten) heb je al een serieuze upgrade tov de 140 as. De achteras zou ik voorlopig zo laten, die begeeft het niet zo snel.
Overigens is 400+PK wel heel erg optimistich. Je moet al heel je best doen om er 300 uit te krijgen.
Hier een topic van mijn oude 144 (door nieuwe eigenaar) die er ook zonder ervaring zelf een B230FK in geschroefd heeft (lijkt hier en daar wel een beetje Teun de Beun manier (aka turbobrickstyle), maar het werkt):
http://forums.turbobricks.com/showthread...144+b230fk