22 December 2015, 15:11
400+ haal je wel met een GT35. Althans, in een impreza met een aangepast blok. Geen idee hoe het zit met een B230, maar ik denk dat het al mooi is als er 250pk uit komt met de mogelijkheid om deze later uit te breiden.
Ik heb nu een bak met de pook helemaal vooraan, maar aanpassingen maken aan de tunnel is geen probleem. Da's maar wat plaatwerk, simpel gezegd.
Ik heb al drie B20's en ÃÃn B230 liggen die ik kan gebruiken om motorsteunen e.d. te maken. Ik heb al een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met een ECU.
Maar heb ik verkeerd begrepen dat het diff van een 142 niet zo geschikt is voor hogere vermogens? Zit de beperking dan vooral in de cardanas?
Ik heb nu een bak met de pook helemaal vooraan, maar aanpassingen maken aan de tunnel is geen probleem. Da's maar wat plaatwerk, simpel gezegd.
Ik heb al drie B20's en ÃÃn B230 liggen die ik kan gebruiken om motorsteunen e.d. te maken. Ik heb al een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met een ECU.
Maar heb ik verkeerd begrepen dat het diff van een 142 niet zo geschikt is voor hogere vermogens? Zit de beperking dan vooral in de cardanas?