22 December 2015, 16:37
Ik heb nog een donor B230 en B20 staan, dus dat met die oliepan zal wel niet zo'n probleem zijn. En als het nodig is kan ik er ook nog aan lassen, al doe ik dat liever niet ivm waterdicht krijgen en gebrek aan las-ervaring.
Hoe zit het precies met het schuin zetten en het monteren van een grotere turbo? Ik begrijp dat dat lastig is, maar is dat alleen lastig als je die wielkuip origineel wil houden? Want die kan natuurlijk ook aangepast worden. Dat lijkt me makkelijker dan de remcylinders e.d. aanpassen (al zit ik sowieso te denken om een pedalbox te monteren en dat allemaal te verplaatsen, dat zal ook wel moeten voor dat Mercedesblok, maar dat doe ik liever later als los project). Of kom je dan in de weg van je rechter veerpoot/ophanging?
Hoe zit het precies met het schuin zetten en het monteren van een grotere turbo? Ik begrijp dat dat lastig is, maar is dat alleen lastig als je die wielkuip origineel wil houden? Want die kan natuurlijk ook aangepast worden. Dat lijkt me makkelijker dan de remcylinders e.d. aanpassen (al zit ik sowieso te denken om een pedalbox te monteren en dat allemaal te verplaatsen, dat zal ook wel moeten voor dat Mercedesblok, maar dat doe ik liever later als los project). Of kom je dan in de weg van je rechter veerpoot/ophanging?