22 December 2015, 19:57
Iedereen zo ver bedankt voor de feedback. Als ik het zo lees is het allemaal niet zo moeilijk.
Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar een schuine plaatsing, zeker omdat het spruitstuk en turbo dat bij het blok zit omhoog en naar voren loopt. Ik durf te wedden dat die niet eens in de buurt van dat zijscherm komen, en áls dat al is, dan moet er wss een stuk uit het scherm wat niet dragend is.
Een foto van het spruitstuk grofweg bij de uitlaatpoorten (het originele spruitstuk zit er nog op):
![[Afbeelding: a35195ee5f95b45dbcff3f2ea06df611_view.jpg]](http://b3.img.mobypicture.com/a35195ee5f95b45dbcff3f2ea06df611_view.jpg)
![[Afbeelding: 4b0dea00269890a58e0c7884c2a8b13f_view.jpg]](http://b3.img.mobypicture.com/4b0dea00269890a58e0c7884c2a8b13f_view.jpg)
Verder is de set compleet met spruitstuk, turbo, screamerpipe, bak, koppeling, drukgroep, nieuwe onsteking, cardanas (van een 940), intercooler (te groot), radiator (te groot), aangepaste kabelboom van een 240, computers, etc.
Ik miste in de complete setup alleen een externe wastegate.
Alleen de achteras/diff is dan nog iets wat uitgezocht en/of aangeschaft moet worden. En de ontsteking, maar ik zag al op de 340 die daar stond dat dat ook op te lossen is met een bobine conversie. Alleen heb ik geen idee wat dat kost.
Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar een schuine plaatsing, zeker omdat het spruitstuk en turbo dat bij het blok zit omhoog en naar voren loopt. Ik durf te wedden dat die niet eens in de buurt van dat zijscherm komen, en áls dat al is, dan moet er wss een stuk uit het scherm wat niet dragend is.
Een foto van het spruitstuk grofweg bij de uitlaatpoorten (het originele spruitstuk zit er nog op):
![[Afbeelding: a35195ee5f95b45dbcff3f2ea06df611_view.jpg]](http://b3.img.mobypicture.com/a35195ee5f95b45dbcff3f2ea06df611_view.jpg)
![[Afbeelding: 4b0dea00269890a58e0c7884c2a8b13f_view.jpg]](http://b3.img.mobypicture.com/4b0dea00269890a58e0c7884c2a8b13f_view.jpg)
Verder is de set compleet met spruitstuk, turbo, screamerpipe, bak, koppeling, drukgroep, nieuwe onsteking, cardanas (van een 940), intercooler (te groot), radiator (te groot), aangepaste kabelboom van een 240, computers, etc.
Ik miste in de complete setup alleen een externe wastegate.
Alleen de achteras/diff is dan nog iets wat uitgezocht en/of aangeschaft moet worden. En de ontsteking, maar ik zag al op de 340 die daar stond dat dat ook op te lossen is met een bobine conversie. Alleen heb ik geen idee wat dat kost.