5 January 2016, 19:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 January 2016, 18:51 door Barracuda_82.)
Tussen de 400 en 500 eigenlijk (uiteindelijk). Ik heb alleen nog weinig (lees: geen) ervaring met injectoren, het berekenen van de hoeveelheid gewenste CC's, etc.
Enige wat ik weet is dat je niet TE groot moet nemen, want groter = minder precies = moeilijker af te stellen.
Die 959cc die ik berkeend had in die rekenmodule rekent ook met een injectorload van 80% bij 3 bar turbodruk.
Als ik zo in moet schatten, afgaande op mijn ervaring, denk ik dat ik met 700 á 800cc ook meer dan voldoende heb voor 400+ pk.
In eerste instantie laat ik gewoon die bruine 300cc injectoren zitten, want ik wil in eerste instantie met heel weinig boost de auto een initiele map gaan geven. Daarna ga ik eea upgraden om meer vermogen te kunnen gaan maken.
Over afstellen gesproken... heeft iemand ervaring met het DIY mappen van een auto met megasquirt/kdfi/etc?
Enige wat ik weet is dat je niet TE groot moet nemen, want groter = minder precies = moeilijker af te stellen.
Die 959cc die ik berkeend had in die rekenmodule rekent ook met een injectorload van 80% bij 3 bar turbodruk.
Als ik zo in moet schatten, afgaande op mijn ervaring, denk ik dat ik met 700 á 800cc ook meer dan voldoende heb voor 400+ pk.
In eerste instantie laat ik gewoon die bruine 300cc injectoren zitten, want ik wil in eerste instantie met heel weinig boost de auto een initiele map gaan geven. Daarna ga ik eea upgraden om meer vermogen te kunnen gaan maken.
Over afstellen gesproken... heeft iemand ervaring met het DIY mappen van een auto met megasquirt/kdfi/etc?

