7 January 2016, 22:25
Heb hier en daar meegelezen over al die mooie enkele benzine pompen voor moderne LH gestuurde N/A en Turbo blokken.
Werk al enige tijd aan een 244 waarin een B230FB met automaat komt en dus ook de kabelboom met LH. (Projekt ligt wel reeds enkele maanden stil maar doelstelling is rijden op 1 maart 2017)
Maar als ik besluit om alleen op LPG te gaan rijden....
Waarom zou ik dan voor een oude 240 uit 77 gaan rommelen met nieuwe benzine tank, pompen e.d. als het allemaal voordeliger met slechts LPG kan worden uitgevoerd.
Dus:
Kan ik gewoon de auto verder afmaken met een dampgas systeem?
Eventueel de benzine tank eruit en een tweede gastank eronder hangen?
Kent iemand voorbeeld ban een sedan met dubbele tank (onder hoedenplank en 2e op plaats van benzine tank)?
Ik hoor wel..
Werk al enige tijd aan een 244 waarin een B230FB met automaat komt en dus ook de kabelboom met LH. (Projekt ligt wel reeds enkele maanden stil maar doelstelling is rijden op 1 maart 2017)
Maar als ik besluit om alleen op LPG te gaan rijden....
Waarom zou ik dan voor een oude 240 uit 77 gaan rommelen met nieuwe benzine tank, pompen e.d. als het allemaal voordeliger met slechts LPG kan worden uitgevoerd.
Dus:
Kan ik gewoon de auto verder afmaken met een dampgas systeem?
Eventueel de benzine tank eruit en een tweede gastank eronder hangen?
Kent iemand voorbeeld ban een sedan met dubbele tank (onder hoedenplank en 2e op plaats van benzine tank)?
Ik hoor wel..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..