10 January 2016, 08:41
Op turbobricks onderschrijven ze die mening niet. De NA-redblocks blijken prima om te bouwen te zijn naar een +t. Overigens hebben we hier op het forum ook een enkeling die daar prima ervaring mee heeft.
Wat is er nu inwendig anders aan een turboblok of een NA-blok? Ik dacht eigenlijk enkel de natriumgevulde kleppen in de kop en een tammere nokkenas. Uiteraard de olietoevoer en retour maar verder niets. ( de latere 940 blokken hebben de oliesproeiers onder de zuigers, maar die zijn pas echt noodzakelijk bij hele hoge vermogens).
Enne, er was ooit een affabriek +t set voor carbs. Erg zeldzaam, maar het was er wel. Als je blok gezond is kan je daar prima op voortbouwen.
Succes!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Wat is er nu inwendig anders aan een turboblok of een NA-blok? Ik dacht eigenlijk enkel de natriumgevulde kleppen in de kop en een tammere nokkenas. Uiteraard de olietoevoer en retour maar verder niets. ( de latere 940 blokken hebben de oliesproeiers onder de zuigers, maar die zijn pas echt noodzakelijk bij hele hoge vermogens).
Enne, er was ooit een affabriek +t set voor carbs. Erg zeldzaam, maar het was er wel. Als je blok gezond is kan je daar prima op voortbouwen.
Succes!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.

