Ik heb ze gehad, zijn van kunststof, daarom best moeilijk te vinden als origineel en 2de hands. Die drogen uit en breken op den duur. Dus als je al geen new old stock weet te vinden, moet je veel geluk hebben.. Snap de originaliteits-gedachte wel.. Maar die dingen stellen verder niet veel voor, omdat ze van kunststof zijn en het is bv. warm in de zomer worden die dingen gewoon week, dan is het rek gewoon te zwaar en kan elk moment vanzelf weer naar beneden komen. Dat ding wil je niet op je kop krijgen dan, maar zal wellicht eens gebeuren. Ik kan je vertellen komt hard aan op de verkeerde plek.. lol. Dan was die van mij extra zwaar door de gemonteerde hoofdsteun.. En dan moet je het rek dus nog met een touwtje aan de beugel zekeren.
Kun je beter even de diameter opmeten en kijken of je een universeel alternatief kunt vinden van metaal (of kunstof) bij de afdeling buisklemmen.
Kun je beter even de diameter opmeten en kijken of je een universeel alternatief kunt vinden van metaal (of kunstof) bij de afdeling buisklemmen.