10 February 2016, 09:53
Een ander punt, waar vast iemand iets zinnigs over kan zeggen, is wat ik het beste met de "achterbank" kan doen. Ik wil deze eigenlijk weg halen zodat ik beter bij de wielkuipen kan en zodat het makkelijker aan de auto werkt. Maar voordat ik zonder nadenken de slijptol in de auto zet eerst even goed nadenken... Ik heb even met een stift alle puntlassen aan de linkerkant aangestipt en dat waren er vÃÃl te veel om allemaal uit te boren, dus op zoek naar een andere oplossing... Ik denk dat ik het "verticale" deel helemaal weg slijp, op vier punten na, waar ik later dan een kruis/versteviging in kan maken. De hoedenplank zit nergens voor in de weg, dus die laat ik wss op z'n plek.
Plaatje bij het praatje:
![[Afbeelding: ccaedbbe764bfc2cd98427ab44748e3e_view.jpg]](http://b0.img.mobypicture.com/ccaedbbe764bfc2cd98427ab44748e3e_view.jpg)
De horizontale rode lijn word een 48mm stalen koker die als versteviging en gordelbalk dient. Later kan deze opgenomen worden in een rolkooi. Of niet, dat maakt niet uit.
De achterbank zit gelijmd en gelast op de bodem en die punten wil ik eigenlijk behouden door ze niet helemaal weg te slijpen (blauw). Hier kan ik later het verstevigingskruis op bevestigen.
De groene vlakken zijn de delen van de wielkuip die klaarblijkelijk vlak zijn. Deze zijn rot en moet ik opnieuw inlassen.
Plaatje bij het praatje:
![[Afbeelding: ccaedbbe764bfc2cd98427ab44748e3e_view.jpg]](http://b0.img.mobypicture.com/ccaedbbe764bfc2cd98427ab44748e3e_view.jpg)
De horizontale rode lijn word een 48mm stalen koker die als versteviging en gordelbalk dient. Later kan deze opgenomen worden in een rolkooi. Of niet, dat maakt niet uit.
De achterbank zit gelijmd en gelast op de bodem en die punten wil ik eigenlijk behouden door ze niet helemaal weg te slijpen (blauw). Hier kan ik later het verstevigingskruis op bevestigen.
De groene vlakken zijn de delen van de wielkuip die klaarblijkelijk vlak zijn. Deze zijn rot en moet ik opnieuw inlassen.

