26 May 2006, 14:14
Ik heb de rekening van de turbo en van al het andere onderhoud (ongeveer 20 rekeningen) erbij. Turbo ziet er ook nog gloednieuw uit.. 8)
gisteren even met schoonmaakmiddel en de hogedrukspuit de motor schoongemaakt... startte nog maar met moeite en loopt op 3 cylinders... stomme actie dus. vandaag nog niet geprobeerd. (niet met de keiharde straal gespoten en voorzichtig gedaan, dus neem ik aan geen water echt in de motor gekomen, maar iets elektrisch dat nat geworden is... :roll: )
vandaag nog niet geprobeerd omdat ik de accu voor iets anders nodig had. Ik ben benieuwd hoe is straks start :oops:
EDIT: loopt weer goed. even een nachtje laten drogen met wat stekkers los doet wonderen.
gelijk even
alleen de distributieriem is slecht (75.000 km) en de olie moet dringend vervangen worden denk ik....
gisteren even met schoonmaakmiddel en de hogedrukspuit de motor schoongemaakt... startte nog maar met moeite en loopt op 3 cylinders... stomme actie dus. vandaag nog niet geprobeerd. (niet met de keiharde straal gespoten en voorzichtig gedaan, dus neem ik aan geen water echt in de motor gekomen, maar iets elektrisch dat nat geworden is... :roll: )
vandaag nog niet geprobeerd omdat ik de accu voor iets anders nodig had. Ik ben benieuwd hoe is straks start :oops:
EDIT: loopt weer goed. even een nachtje laten drogen met wat stekkers los doet wonderen.
gelijk even
alleen de distributieriem is slecht (75.000 km) en de olie moet dringend vervangen worden denk ik....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

