27 May 2006, 13:08
Hoogstwaarschijnlijk zit idd het probleem in de ruitenwissermotor.. Ik heb er een tijdje terug een stuk of 6-7 achter elkaar verwisseld (om te testen of ze werkten) en of de interval wel of niet werkte lag helemaal aan de motor, bij de ene motor werkte het namelijk prima en bij een andere motor deed hij precies dat wat "Volvo for Life" beschreef.
Zoals Pierre zei even de stekkertjes schoonmaken. Ik heb ook een paar keer gezien dat een van de kabeltjes daar binnenin kapot was, dan moet je hem wat verder uit elkaar halen.
O trouwens, de ruitenwissermotor is dat zwarte ronde ding wat helemaal links boven bij de ruit onder de motorkap zit, voor het geval je hem nog niet wist te vinden.
Zoals Pierre zei even de stekkertjes schoonmaken. Ik heb ook een paar keer gezien dat een van de kabeltjes daar binnenin kapot was, dan moet je hem wat verder uit elkaar halen.
O trouwens, de ruitenwissermotor is dat zwarte ronde ding wat helemaal links boven bij de ruit onder de motorkap zit, voor het geval je hem nog niet wist te vinden.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98