23 February 2016, 17:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 February 2016, 17:32 door Barracuda_82.)
@Estoque: och ja, natuurlijk, hij heeft alles al een keer uitgevogeld wat ik nu ook aan het uitzoeken ben
En hij woont ook nog hier in Brabant ook... ik heb hem meteen even een berichtje gestuurd met wat vragen 
edit: zou dit een goeie zijn? Weinig info, maar waar moet ik precies naar vragen? Zit er een label op diffs met info over wat voor diff er in zit?
@Arn02: 11cm valt nog mee, dat is met wat milde aanpassingen redelijk makkelijk pas te krijgen. Zeker als de achterwielen toch op maat gemaakt moeten worden... Al kun je dan natuurlijk niet zo veel dish krijgen als ik eigenlijk wil. Dus ik focus me even op een 240 as, zeker als die smaller zijn. Da's alleen maar fijner, want bredere wielen
Over die overbrengingsverhoudingen van dat diff, daar moet ik me nog echt op inlezen. Topsnelheid vind ik alles behalve interessant, dus een korte overbrenging lijkt me voor mijn project het fijnste. Hoe makkelijker de wielen gaan spinnen, hoe beter
En hij woont ook nog hier in Brabant ook... ik heb hem meteen even een berichtje gestuurd met wat vragen 
edit: zou dit een goeie zijn? Weinig info, maar waar moet ik precies naar vragen? Zit er een label op diffs met info over wat voor diff er in zit?
@Arn02: 11cm valt nog mee, dat is met wat milde aanpassingen redelijk makkelijk pas te krijgen. Zeker als de achterwielen toch op maat gemaakt moeten worden... Al kun je dan natuurlijk niet zo veel dish krijgen als ik eigenlijk wil. Dus ik focus me even op een 240 as, zeker als die smaller zijn. Da's alleen maar fijner, want bredere wielen

Over die overbrengingsverhoudingen van dat diff, daar moet ik me nog echt op inlezen. Topsnelheid vind ik alles behalve interessant, dus een korte overbrenging lijkt me voor mijn project het fijnste. Hoe makkelijker de wielen gaan spinnen, hoe beter

