24 February 2016, 10:14
Thanks voor de info guys! Inmiddels heb ik geleerd:
- 1031 is de behuizing en heeft bij latere 200 modellen een enkele rib, dubbele rib hoeft dus niet per sÃ.
- De behuizing kan verschillende soorten diffs bevatten, maar als je een 1031 hebt is de basis iig goed en kan er altijd een ander diff in gestoken worden
- Het beste is een diff met een locker, zoals schijnbaar veel geleverd 700/900 (?) series
- Een hoge ratio (4.11 bijvoorbeeld) is het beste voor mijn setup, ivm meer koppel en lagere topsnelheid
Overigens is dit een foto van de (halve) 245 waar die ene as met dat aluminium deksel onderuit komt:
![[Afbeelding: %24_85.JPG]](http://i.marktplaats.com/00/s/NTQ1WDcyNg==/z/G80AAOSwCQNWcRcx/%24_85.JPG)
Ik ben niet zo thuis in de 200's, maar dit ziet er allemaal vrij modern uit. Dus waarschijnlijk een van de latere uit de 90's?
- 1031 is de behuizing en heeft bij latere 200 modellen een enkele rib, dubbele rib hoeft dus niet per sÃ.
- De behuizing kan verschillende soorten diffs bevatten, maar als je een 1031 hebt is de basis iig goed en kan er altijd een ander diff in gestoken worden
- Het beste is een diff met een locker, zoals schijnbaar veel geleverd 700/900 (?) series
- Een hoge ratio (4.11 bijvoorbeeld) is het beste voor mijn setup, ivm meer koppel en lagere topsnelheid
Overigens is dit een foto van de (halve) 245 waar die ene as met dat aluminium deksel onderuit komt:
Ik ben niet zo thuis in de 200's, maar dit ziet er allemaal vrij modern uit. Dus waarschijnlijk een van de latere uit de 90's?

