24 February 2016, 15:56
Net weer een beetje bijgelezen over de verschillen tussen de 1030 en 1031 assen.
Beide dana 30 assen en dus geen verschil in sterkte lijkt mij.
Onder de 240 en 740 vind je denk ik geen 4.10 overbrenging dus een 1031 met 4.10 overbrenging zou je moeten samenstellen.
Onder een 140 vind je genoeg 4,10 en hoger en past zo kant en klaar onder je auto.
Is wel een 1030 as dan maar wat maakt een 1031 dan sterker?
Rest je nog een sper kopen en erin te knutselen.
Iemand nog een stapel 140 assen liggen?
Ik zoek er ook nog 1 met 4.10 overbrenging, zou standaard onder elke sedan moeten zitten.
Beide dana 30 assen en dus geen verschil in sterkte lijkt mij.
Onder de 240 en 740 vind je denk ik geen 4.10 overbrenging dus een 1031 met 4.10 overbrenging zou je moeten samenstellen.
Onder een 140 vind je genoeg 4,10 en hoger en past zo kant en klaar onder je auto.
Is wel een 1030 as dan maar wat maakt een 1031 dan sterker?
Rest je nog een sper kopen en erin te knutselen.
Iemand nog een stapel 140 assen liggen?
Ik zoek er ook nog 1 met 4.10 overbrenging, zou standaard onder elke sedan moeten zitten.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

