Laurens Zondag schreef:Ik denk dat meer de verantwoording is van de gene wie de advertentie aanmaakt. het is namelijk wet verboden om een omgekate auto te verkopen.... en bij twijfel of het een een omgekatte auto is kun je altijd advies in winnen van de mensen hier. Nadeel namelijk is als de moderators echt alles moeten gaan controleren dat er dan bijna geen advertenties meer geplaatst worden. De moderators doen dit namelijk allemaal in hun vrijetijd.Dat weet ik inmiddels. Echter wellicht zouden leden dan in elk geval zo´n omkatgeval massaal moeten boycotten, of melden. Iedereen overigens die een beetje kennis heeft van Volvo 240 serie, en die mensen zitten hier, weet dat het model met de ronde koplampen en de platte achterlichten die niet `de hoek om gaan`, gemaakt is van 1974 t-m 1978. Bekijk je nu dit aangeboden model, dan lijkt het me verstandig daarvan af te blijven, want de aanbieder meldt zelf niet wat er met deze auto is gebeurd. Kan natuurlijk altijd nog...de auto is inclusief bumpers van voor tot achter een model vanaf begin jaren 80, met wel dus de `eerste neus`, maar die plaats je in een kwartiertje. Ik zie nu trouwens dat de plaatser van die advertentie ook moderator is...misschien een reden temeer even een en ander toe te lichten, Rob.
|
Kunnen we het gezellig houden?
|
|
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| TOCH MAAR HOUDEN! | Patrick244 GLE | 12 | 6.631 |
18 May 2006, 21:49 Laatste bericht: PP |
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)