21 March 2016, 12:05
Soms ligt het niet kunnen plaatsen van een foto niet aan het forum of moderators of aan degene die tevergeefs probeert een foto te plaatsen maar simpel aan de software op de pc waar dan kennelijk een foutje in zit. Ik heb een paar jaar geleden met de moderator overlegd hoe ik een foto kon plaatsen en hoe ik een nieuw onderwerp kon beginnen. Na veel heen en weer geprobeerd lukt het in chrome niet zelfs niet na chrome te hebben gewist en opnieuw te hebben geïnstalleerd terwijl het in ie geen probleem bleek.
Het heeft geen zin elkaar van alles de schuld te geven maar even overleggen geeft duidelijkheid en dat per mail en niet via het forum houdt het forum leuk, gezellig en vol informatie zoals het forum bedoeld is en van het begin af aan al is.
Moderatoren jullie doen het in mijn ogen prima en als er ergens op gewezen wordt als geen foto geplaatst wordt dat keurig netjes en beleefd gedaan.
Mijn complimenten voor het team van volvolvo.
Het heeft geen zin elkaar van alles de schuld te geven maar even overleggen geeft duidelijkheid en dat per mail en niet via het forum houdt het forum leuk, gezellig en vol informatie zoals het forum bedoeld is en van het begin af aan al is.
Moderatoren jullie doen het in mijn ogen prima en als er ergens op gewezen wordt als geen foto geplaatst wordt dat keurig netjes en beleefd gedaan.
Mijn complimenten voor het team van volvolvo.