30 March 2016, 19:53
pieterveenstra schreef:Wasted spark. Only way to go. Stelt niet heel veel voor, ik zou het eventueel ook voor je kunnen doen. Loopt als een rakket bij mij.
Lh2.4 inbouwen is ook niet moeilijk. Gewoon de tijd nemen en draadschema's nalopen. Zijn in principe 5 draden nodig om het goed werkend te maken.
Megasquirt is altijd beter, maar als tijdelijke oplossing is dit zeker niet verkeerd
Als je LH2.4 in een auto bouwt waar al injectie in heeft gezeten is het indd maar 5 draden. In een auto die als carburateur ten wereld kwam is het ietsjes meer werk (onze 242 was ook zo'n carburateur-ding). Ik vond het persoonlijk een hel en omdat er nergens op internet iemand is die van 0 tot 100 alles heeft gedocumenteerd is van de inbouw in 1 auto, die net als die van ons ook standaard voorzien was van een carburateur. Dan kom je op internet aan het zoeken, moet je tussen topics dingen gaan vergelijken(en er zit o.a. kleurverschil in kabelbomen van een 92'er 240 en 93'er 240).
Daarnaast, hij heeft al een grotere turbo liggen, ik denk dat LH2.4 sowieso niet geweldig is voor zijn uiteindelijke doel.
Megasquirt + prefab kabelboom en alle sensoren was ietsjes minder dan 1000,-. Voor relatief weinig geld ben je dan al klaar voor de toekomst.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo