7 April 2016, 09:20
Ja, dat passen en meten word me nu door de amerikanen ook aangeraden. Zodra ik dat stuk uit het subframe heb gezaagd moet ik eerst even een keer het blok passen. Als je na het lassen er achter komt dat het niet (goed) past is ook zo zuur 
De tunnel wil ik ook naderhand over het geheel heen fabriceren. Liefst zelfs zo dat ie ook weer afneembaar is. Dus met een framepje waar een stukje plaatstaal overeen zit gebout. Gezien die grote turbo en mijn experimenterende manier van werken verwacht ik dat het best eens voor kan komen dat het blok er uit zal moeten
Over die gaskabel heb ik ook nagedacht... die werkte voorheen met een soort stangetjes en zal dadelijk met een kabel moeten gaan werken. Daar ga ik nog eens goed over nadenken.
De rembekrachtiger zal geen probleem zijn, want die ga ik verplaatsen. Op het schutbord komt een hoofdremcylinder en de bekrachter word remote. Zo'n ding kost op ebay een paar tientjes en lijkt me een makkelijkere oplossing (gezien ik het complete remsysteem toch from scratch ga bouwen) dan met de inlaat om die bekrachtiger heen te werken.
Ik zie overigens dat je een uurtje rijden van mij vandaan woon... ik zou het ook wel leuk vinden om gewoon een keer te komen kijken
Tijdje geleden heb ik Willy, van die rode 142 met B230FK, een berichtje gestuurd met wat vragen en ook de vraag of ik een keer mag komen kijken, maar helaas nog geen reactie op mogen ontvangen
Jammer, want ik had veel bij hem af kunnen kijken

De tunnel wil ik ook naderhand over het geheel heen fabriceren. Liefst zelfs zo dat ie ook weer afneembaar is. Dus met een framepje waar een stukje plaatstaal overeen zit gebout. Gezien die grote turbo en mijn experimenterende manier van werken verwacht ik dat het best eens voor kan komen dat het blok er uit zal moeten

Over die gaskabel heb ik ook nagedacht... die werkte voorheen met een soort stangetjes en zal dadelijk met een kabel moeten gaan werken. Daar ga ik nog eens goed over nadenken.
De rembekrachtiger zal geen probleem zijn, want die ga ik verplaatsen. Op het schutbord komt een hoofdremcylinder en de bekrachter word remote. Zo'n ding kost op ebay een paar tientjes en lijkt me een makkelijkere oplossing (gezien ik het complete remsysteem toch from scratch ga bouwen) dan met de inlaat om die bekrachtiger heen te werken.
Ik zie overigens dat je een uurtje rijden van mij vandaan woon... ik zou het ook wel leuk vinden om gewoon een keer te komen kijken

Tijdje geleden heb ik Willy, van die rode 142 met B230FK, een berichtje gestuurd met wat vragen en ook de vraag of ik een keer mag komen kijken, maar helaas nog geen reactie op mogen ontvangen
Jammer, want ik had veel bij hem af kunnen kijken

