6 April 2016, 19:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 April 2016, 19:08 door Barracuda_82.)
Da's een fijne post, Jerry! Bedankt 
Die stabilisator stang, heb je de stangetjes naar de draagarmen nog aangepast om die 3cm te compenseren? Of gewoon alleen de ophangpunten van de stang verplaatst?
En die centimeter ruimte bij de chassibalk, wat bedoel je daar precies mee? Heb je daar toevallig een foto van? Had je niet genoeg ruimte om tussen de balk en het blok door te gaan?
Edit: inmiddels ook een reactie van de maker van het voorbeeld:
En nog een aanvulling:

Die stabilisator stang, heb je de stangetjes naar de draagarmen nog aangepast om die 3cm te compenseren? Of gewoon alleen de ophangpunten van de stang verplaatst?
En die centimeter ruimte bij de chassibalk, wat bedoel je daar precies mee? Heb je daar toevallig een foto van? Had je niet genoeg ruimte om tussen de balk en het blok door te gaan?
Edit: inmiddels ook een reactie van de maker van het voorbeeld:
Citaat:Did not do any bracing in the sub frame. put in some side plates that filled the hole cavity then put in the top plate. The top plate slopes down from front to back. Its about 91/2 -10 inches wide. I think I used the reinforcement tabs on the X member for the lower control arms as a reference points.I think I would use something a little thicker that 2mm .
En nog een aanvulling:
Citaat:One more thing. You'll probably need to dimple the oil pap on the drivers side to clear the lower control arm. the pickup for the oil pump sits on the other side so ther is lots of room to dimple. hope this all makes some sense.

