7 April 2016, 19:04
Rubbers uit de zware machinebouw zou ik vermijden. Mijn ervaring is dat deze TE stug zijn.
Ik heb ook wel eens gehoord dat ze in Volvo's de rubbers gebruiken van een e30 M3, maar pin me daar niet op vast. Heb zelf 240 Dieselrubbers in beide 240's zitten en ben daar super tevreden over. Dus als ik jou was probeerde ik dat wiel ook niet opnieuw uit te vinden.
Over je tunnel, waarom zou je je tunnel er af willen pakken? Het enige voordeel dat ik zie is dat je dan makkelijker bij het schakelmechanisme kunt, maar persoonlijk zou ik de stevigheid die een tunnel bied daar niet voor willen opofferen. (liever klein luikje).
Ik heb ook wel eens gehoord dat ze in Volvo's de rubbers gebruiken van een e30 M3, maar pin me daar niet op vast. Heb zelf 240 Dieselrubbers in beide 240's zitten en ben daar super tevreden over. Dus als ik jou was probeerde ik dat wiel ook niet opnieuw uit te vinden.
Over je tunnel, waarom zou je je tunnel er af willen pakken? Het enige voordeel dat ik zie is dat je dan makkelijker bij het schakelmechanisme kunt, maar persoonlijk zou ik de stevigheid die een tunnel bied daar niet voor willen opofferen. (liever klein luikje).
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

