22 April 2016, 20:14
pieterveenstra schreef:Zou top zijn! Helemaal als ze ook nog dezelfde ET waarde hebben als die van mij
Ik heb de velg even uit de tuin getrokken en gepast. Hij is 17x8, 4x100 en als ik me niet vergis ET30 (of 28, iets in die regio iig).
Qua diameter past het:
![[Afbeelding: ccbab3466b33179c1ba22c99a26307fa_view.jpg]](http://b0.img.mobypicture.com/ccbab3466b33179c1ba22c99a26307fa_view.jpg)
![[Afbeelding: dd7fb7503e51dea53ab4ad683597c90c_view.jpg]](http://b1.img.mobypicture.com/dd7fb7503e51dea53ab4ad683597c90c_view.jpg)
Voorin is de velg wat smaller, maar zeker een halve centimeter speling. Ook aan de spaak ruimte zat. Al is dat altijd te fixen met een spacer.
![[Afbeelding: b795e54bdafc512dea9d48272224f6ba_view.jpg]](http://b3.img.mobypicture.com/b795e54bdafc512dea9d48272224f6ba_view.jpg)
Verder heb ik zelf vandaag niet veel spannends gedaan. Even gekeken waar de remklauw adapter ingekort moet worden om ook ruimte genoeg te hebben bij volledige stuuruitslag. De klauw komt gelukkig ook net goed uit. Daarna een uur aan het meten en noteren geweest. Hiermee heb ik bijna alle gegevens die ik nodig heb om een adapter te kunnen tekenen. De fabricage daarvan ga ik laten doen bij een metaalbewerkingsbedrijf hier in de buurt.
Enige variabele die ik nog mis is de afstand van de ophangpunten van de remklauw op het fusee naar het hart van het fusee. Maar dat komt na het weekend wel weer.


