ben hier zelf ook tijdje mee bezig geweest... meest voorkomende probleem is aansluiting. Na verloop van tijd komt daar knikje in. Wat je kunt doen: klein stukje afknippen (voorbij knikje) en opnieuw erop draaien. Let wel op dat je dat handvast doet en niet met tang. Ook hoort er een klein zwart afdichtringetje over het slangetje gedaan te worden. Aansluiting bij schokbrekers is kunstof (wartel) op ijzer (aansluiting met schroefdraad op schokbreker), deze gaan na verloop roesten dus kan ook zorgen voor slechtere afdichting.
Bij mij is overigens uiteindelijk 1 schokbreker overleden (lek), heb er dus wel nog een over (mocht dit bij jou ook het geval zijn dan kun je er een overnemen). Heb er nu twee oppompbare monroe dempers van een 740 op gezet...
Als het overigens na een uur leegloopt denk ik niet dat de schokbreker lek is. Deze liep in mijn geval meteen leeg, je kon het systeem niet meer op druk zetten...
Bij mij is overigens uiteindelijk 1 schokbreker overleden (lek), heb er dus wel nog een over (mocht dit bij jou ook het geval zijn dan kun je er een overnemen). Heb er nu twee oppompbare monroe dempers van een 740 op gezet...
Als het overigens na een uur leegloopt denk ik niet dat de schokbreker lek is. Deze liep in mijn geval meteen leeg, je kon het systeem niet meer op druk zetten...