4 May 2016, 08:45
Ik heb nog eens goed gekeken naar die lak en zag dat op het dak een stukje mooi rood zat. Op die plek is de blanke lak aan het afbladderen. De rode lak zelf is dus nog goed, het is de blanke lak laag er op die vaal is geworden. Ik vraag me af of dat met wetsanden en een verse laag blanke lak niet te fixen is...
Van de andere kant betwijfel ik of het wel een goed idee is om de auto helemaal netjes te gaan maken. Althans, de lak. De auto is gewoon helemaal hard, en die verkleuring en het craquelà op de achterklep is wel echt coole patina... misschien kan ik mijn energie beter steken in het interieur en de accesoires en de buitenkant zo laten. Een paar ANWB en VPRO stickers er op, verlagen en hij is cool
Maar goed. Eerst motorisch maar in orde zien te krijgen
Van de andere kant betwijfel ik of het wel een goed idee is om de auto helemaal netjes te gaan maken. Althans, de lak. De auto is gewoon helemaal hard, en die verkleuring en het craquelà op de achterklep is wel echt coole patina... misschien kan ik mijn energie beter steken in het interieur en de accesoires en de buitenkant zo laten. Een paar ANWB en VPRO stickers er op, verlagen en hij is cool

Maar goed. Eerst motorisch maar in orde zien te krijgen