12 May 2016, 17:59
Hallo, ik ben de trotse eigenaar van een 2 liter 850 uit 1994. Afgelopen weekend is de motor kort voorbij de grens in Duitsland oververhit geraakt en dat heeft een hoop schade aan de cilinders veroorzaakt. Repareren zou volgens de garaghouder duizenden euros kosten, en de ANWB wil me daarom helpen de auto in Duitsland naar de sloop te brengen.
Ik weet dat dat verstandig is, maar... ik ben nogal gehecht geraakt aan het oude besje. Ik kan maar moeilijk verteren dat ze zometeen in een Duitse autopletter eindigd.
Zijn er op dit forum mensen die nog iets zouden kunnen met een auto met dergelijke schade? Ik hoef er geen geld voor, ik wil vooral alles te doen om haar op de weg te houden. Misschien dat iemand die een total loss Volvo heeft met nog wel een goede motor?
Alle suggesties zijn welkom!
Groeten, Erik
Ik weet dat dat verstandig is, maar... ik ben nogal gehecht geraakt aan het oude besje. Ik kan maar moeilijk verteren dat ze zometeen in een Duitse autopletter eindigd.
Zijn er op dit forum mensen die nog iets zouden kunnen met een auto met dergelijke schade? Ik hoef er geen geld voor, ik wil vooral alles te doen om haar op de weg te houden. Misschien dat iemand die een total loss Volvo heeft met nog wel een goede motor?
Alle suggesties zijn welkom!
Groeten, Erik