16 May 2016, 19:31
Onlangs een paar scheppen soda in mijn radiator gekieperd. Paar dagen mee rondgereden en vervolgens de tuinslang op de radiator gezet (slangen losgekoppeld van de LPG-verdamper).
Uit beide slangen kwam gedurende lange tijd chocolademelk en later dus schoon kraanwater.
Maar, nu zit ik dus met een systeem vol met kraanwater; hoe kan ik er voor zorgen dat het hele systeem leeg is zodat ik het kan vullen met koelvloeistof.
Ik heb geen aftapkraan op het blok. (of, ik kan hem iig niet vinden).
Compressor op radiator zetten? blaas ik dan het hele systeem leeg helemaal leeg? of denk ik nou te simpel of zie ik iets over het hoofd?
Uit beide slangen kwam gedurende lange tijd chocolademelk en later dus schoon kraanwater.
Maar, nu zit ik dus met een systeem vol met kraanwater; hoe kan ik er voor zorgen dat het hele systeem leeg is zodat ik het kan vullen met koelvloeistof.
Ik heb geen aftapkraan op het blok. (of, ik kan hem iig niet vinden).
Compressor op radiator zetten? blaas ik dan het hele systeem leeg helemaal leeg? of denk ik nou te simpel of zie ik iets over het hoofd?
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)