14 August 2016, 16:42
Marc,
de brandstofpomp kreeg te weinig spanning bij het starten, accu opgeladen en een directe + van de accu naar het ralais ipv een bestaande bij de zekeringkast.
en toen bleef de pomp wel draaien bij het starten.
en toen 2 seconden later sloeg de motor ook meteen aan! ja vliegwiel is losgeweest want moest omgezet worden van de b230fk naar b23et. maar die zit dus ook op de goede plek.
![[Afbeelding: 2mq6ofm.jpg]](http://i63.tinypic.com/2mq6ofm.jpg)
spruitstuk nog even omgewisseld met een spruitstuk zonder lpi injectorhouders. want deze moeten nog verplaatst worden, een injectoren zit op de plek van het schutbord, en de andere zit waar de verdelerkap is. dus dat gaat niet werken zo op lpi.
![[Afbeelding: 16icg7d.jpg]](http://i65.tinypic.com/16icg7d.jpg)
ook nog een setje velgen gescoord, nouja setje. heb een paar meer... dus wie nog een krom heeft laat het weten.
de brandstofpomp kreeg te weinig spanning bij het starten, accu opgeladen en een directe + van de accu naar het ralais ipv een bestaande bij de zekeringkast.
en toen bleef de pomp wel draaien bij het starten.
en toen 2 seconden later sloeg de motor ook meteen aan! ja vliegwiel is losgeweest want moest omgezet worden van de b230fk naar b23et. maar die zit dus ook op de goede plek.
![[Afbeelding: 2mq6ofm.jpg]](http://i63.tinypic.com/2mq6ofm.jpg)
spruitstuk nog even omgewisseld met een spruitstuk zonder lpi injectorhouders. want deze moeten nog verplaatst worden, een injectoren zit op de plek van het schutbord, en de andere zit waar de verdelerkap is. dus dat gaat niet werken zo op lpi.
![[Afbeelding: 16icg7d.jpg]](http://i65.tinypic.com/16icg7d.jpg)
ook nog een setje velgen gescoord, nouja setje. heb een paar meer... dus wie nog een krom heeft laat het weten.

