11 June 2006, 12:25
nog nieuws over deze auto?
Wat er op de timing belt cover staat zegt niet veel, die gaan nog al eens kapot en dan veranderen ze die cover... zonder de stickers te verwisselen.
De luchtmassameter zit inderdaad op een rare plaats, dat zouden ze vanaf fabriek nooit zo gedaan hebben. Echt vreemd, want met een stukje kabel kun je zo de draden naar de luchtmassameter verlengen en op de juiste plek (voor de turbo) monteren.
Ik zie ook dat er de standaard B230F injectoren op zitten (de gele).
als het een turbo is op een standaard blok is het wel even oppassen, maar met rustig gebruik gaat dat ook lang mee hoor..
het zou goed kunnen dat het een standaard blok is waar ze een turbo op gezet hebben.
kijk eens naar de olieterugloop van de turbo. is die op de originele plaats gezet (geboord in gietstuk van blok) of direct de carterpan in... zegt ook al wat.
Wat er op de timing belt cover staat zegt niet veel, die gaan nog al eens kapot en dan veranderen ze die cover... zonder de stickers te verwisselen.
De luchtmassameter zit inderdaad op een rare plaats, dat zouden ze vanaf fabriek nooit zo gedaan hebben. Echt vreemd, want met een stukje kabel kun je zo de draden naar de luchtmassameter verlengen en op de juiste plek (voor de turbo) monteren.
Ik zie ook dat er de standaard B230F injectoren op zitten (de gele).
als het een turbo is op een standaard blok is het wel even oppassen, maar met rustig gebruik gaat dat ook lang mee hoor..
het zou goed kunnen dat het een standaard blok is waar ze een turbo op gezet hebben.
kijk eens naar de olieterugloop van de turbo. is die op de originele plaats gezet (geboord in gietstuk van blok) of direct de carterpan in... zegt ook al wat.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

