14 April 2017, 16:57
(14 April 2017, 09:21)jos evers schreef: Bedankt voor de uitvoerige uitleg. Ik moet het meestal drie keer lezen om het helemaal te begrijpen en voor me te zien
Ik denk dat we elkaar ergens verkeerd hebben begrepen. Het dichtknijpen van de slangen had ik nog niet geprobeerd! De vraag was alleen wat als ik die slang dichtknijp?
Welnu, ik had vanmorgen even de kans een van de slangen dicht te knijpen bij verhoogd toerental. Na het dichtknijpen zakte het toerental aanmerkelijk. Daaruit mag ik concluderen dat de IAC het loodje gelegd heeft?
Inderdaad!
Ik interpreteerde deze zin:
Citaat:Als de motor stationair teveel toeren maakt en ik knijp een van de twee slangen langzaam dichter en de stationairloop veranderd daarmee niet, is dat een teken dat hij zijn werk niet doet?
...als dat je het al geprobeerd had, en dat het geen verschil maakte. Nou het toerental wel zakt zou ook ik de IAC als hoofdverdachte beschouwen.
Je rembekrachtiger lijkt me gewoon in orde.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47