Hallo,
Heb nu een B20 met vierbak in mijn 244, maar heb liever wat meer pk en een automaat. 5 jaar 850 met 2 liter motor op G3 was ook niet rap.
Nu heb ik een goede B230 uit 1990 en Automaat met tellerkabel gevonden.
Ik denk er nu aan om voor gas de kop wat te vlakken (is een 530), 4-2-1 uitlaatspruitstuk en 740 inlaatspruitstuk met Ford V6 of Pierburg 2B2.
Maar een injectie systeem voor de benzine vind ik ook erg interessant omdat dat makkelijker overschakelt van gas op benzine en carburateur niet uitdroogt.
Ik gebruik de Volvo dagelijks en moet ook op benzine van het zomer in Zweden kunnen rijden.
Wat is nu het beste te doen?
Groeten Koos
Heb nu een B20 met vierbak in mijn 244, maar heb liever wat meer pk en een automaat. 5 jaar 850 met 2 liter motor op G3 was ook niet rap.
Nu heb ik een goede B230 uit 1990 en Automaat met tellerkabel gevonden.
Ik denk er nu aan om voor gas de kop wat te vlakken (is een 530), 4-2-1 uitlaatspruitstuk en 740 inlaatspruitstuk met Ford V6 of Pierburg 2B2.
Maar een injectie systeem voor de benzine vind ik ook erg interessant omdat dat makkelijker overschakelt van gas op benzine en carburateur niet uitdroogt.
Ik gebruik de Volvo dagelijks en moet ook op benzine van het zomer in Zweden kunnen rijden.
Wat is nu het beste te doen?
Groeten Koos
Jeep Wagoneer uit 69 Staat; in resturatie
Volvo 142 uit 72 Staat; in resturatie
Volvo 244 uit 74 Staat; dagelijkse Auto
Volvo 480 uit 86 Staat; in resturatie
Volvo 850 uit 96 Staat; Verkocht
Volvo 142 uit 72 Staat; in resturatie
Volvo 244 uit 74 Staat; dagelijkse Auto
Volvo 480 uit 86 Staat; in resturatie
Volvo 850 uit 96 Staat; Verkocht