15 June 2006, 14:41
240 Polar B200F '92 of 240 GL B230F '89?
Die Polar is nieuwer, de GL heeft meer motorkoppel. Dus als je er iets achter wilt hangen dan is die GL een betere keuze.
Zover ik kan nagaan is vanaf modeljaar 1990 allles verzonken m.u.v. het dak.
Als die Polar niet luxe is (en een kenteken heeft behorende bij '92) is het waarschijnlijk een Nederlandse kar.
Zo'n Italiaanse import (ook de 'gewone' Polars!) zijn veel luxer dan de Nederlandse modellen. Voordeel van Italiaan kan zijn dat deze minder te leiden heeft gehad van pekel en dat je ze zelfs zonder gastank en trekhaak kunt aantreffen. Ook lijkt het er op dat Italianen niet vaak honden vervoeren
Nadeel van importauto's is dat de geschiedenis moeilijker te traceren is, Italianen een bijzondere manier van onderhoud kennen en dat ze onder de (bumper) krassen zitten.
Maar terug naar je vraag: bekijk die karren gewoon goed en ga ermee rijden. Succes.
Die Polar is nieuwer, de GL heeft meer motorkoppel. Dus als je er iets achter wilt hangen dan is die GL een betere keuze.
Zover ik kan nagaan is vanaf modeljaar 1990 allles verzonken m.u.v. het dak.
Als die Polar niet luxe is (en een kenteken heeft behorende bij '92) is het waarschijnlijk een Nederlandse kar.
Zo'n Italiaanse import (ook de 'gewone' Polars!) zijn veel luxer dan de Nederlandse modellen. Voordeel van Italiaan kan zijn dat deze minder te leiden heeft gehad van pekel en dat je ze zelfs zonder gastank en trekhaak kunt aantreffen. Ook lijkt het er op dat Italianen niet vaak honden vervoeren

Nadeel van importauto's is dat de geschiedenis moeilijker te traceren is, Italianen een bijzondere manier van onderhoud kennen en dat ze onder de (bumper) krassen zitten.
Maar terug naar je vraag: bekijk die karren gewoon goed en ga ermee rijden. Succes.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130

