15 June 2006, 14:48
Een 700/900 zou ten opzichte van een even oude 200 minstens zo goed moeten zijn. Bij luxe modellen zit er natuurlijk wel meer gevoelige elektrieke rommel op.
Roestpreventie is vergelijkbaar, maar de carrosserie heeft minder rottige vuilverzamelhoeken dan een 200.
Persoonlijk vind ik de 200 veel leuker, en gevoelsmatig ben ik niet de enige
, vandaar die hoge prijzen.
Ik vind bij een oude 700 het interieur behoorlijk gevoelig voor veroudering (piepen, kraken, barsten) en ik kan niet wennen aan het feit dat de sloten allemaal 'verkeerd om' gaan.
Oja, een 700/900 heeft meer zitruimte en prettigere stoelen en vaak meer vermogen. De wegligging vind ik niet noemenswaardig beter dan die van een 200.
Kortom: 't zijn allemaal Volvo's
Roestpreventie is vergelijkbaar, maar de carrosserie heeft minder rottige vuilverzamelhoeken dan een 200.
Persoonlijk vind ik de 200 veel leuker, en gevoelsmatig ben ik niet de enige
, vandaar die hoge prijzen.Ik vind bij een oude 700 het interieur behoorlijk gevoelig voor veroudering (piepen, kraken, barsten) en ik kan niet wennen aan het feit dat de sloten allemaal 'verkeerd om' gaan.
Oja, een 700/900 heeft meer zitruimte en prettigere stoelen en vaak meer vermogen. De wegligging vind ik niet noemenswaardig beter dan die van een 200.
Kortom: 't zijn allemaal Volvo's
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130