16 June 2006, 22:00
ruuds70 schreef:Ben overigens afgelopen zaterdag naar Gemert geweest, Naar Carlo Schmidt. Eigenlijk voor het eerst na mijn Princepessa aanschaf. En tja, ik weet niet of ik het zo maar moet zeggen, wellicht brengt dit weer wat ongewenste reclame of reacties niet gehindert door enige kennis, of zelfs een bevestiging van cognitieve dissonantie of weet ik wat met zich mee..............het viel me domweg tegen..........de kwaliteit, de perfectie, de uitstraling, de aanblik, het gevoel van de (super) Polars die daar buiten stonden deden niet onder voor hetgeen Paashuis te bieden heeft voor heel wat duizenden euro's minder!!!
Oke, oke, kom maar, ik daag jullie uit, kom maar we rijden eens naar Paashuis en het week-end erna naar Schmidt en dan zul je het zelf zien.
Oke, ben er uiteindelijk weggegaan met een deeltje van mijn boodschappenlijstje, bekledingsclips, reservewielbekledingsclip (die ook al meteen brak bij montage!@#%%@##) koplampenwissertjes, onderste schroef tussen middenconsole en voetruimte bekleding en een schroef met afstandsbus voor de deurkaartenbak. de rest volgt op bestelling (zonneklepclips en hondenrekclips)
Groet
Ruud
Heb daar voor een collega een super polar gekocht. Worden wel in showroom staat afgeleverd. Kost een paar centen meer, maar daarvoor wordt er wel alles voor gedaan.
Citaat:Totdat je binnen komt bij Schmidt en langs de bruggen een baan vindt naar de "showroom" , daar staan de neusjes van de zalm, daar staat het fonkelende Zweedse Ijzer van formaat en van prijzen (ver) boven de 10 mille.......duur??? Wel prachtig!!!
Heb er een gekocht uit die showroom.....Je kunt daar inderdaad watertanden, staan verschrikkelijk mooie uitvoeringen....
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3