8 December 2017, 12:23
Oke, zal ook naar de bedrading bij/van de dynamo kijken. Vliegwiel is niet los geweest, blok kwam (met een pas vernieuwde koppeling) uit de andere 240. Onstekingsvolgorde heb ik minstens al 3x nagekeken idd.;-)
Ik zou kunnen beginnen bij het controleren van de d-riem, of die wel op tijd staat, maar omdat het blok uit een rijdende 240 is gekomen vind ik dat ook weer niet logisch.
Ik zal eerst eens beginnen met het nalopen van alle stekker, verbindingen en massa draden op- en aan het blok. Is het nog erg van belang op welke volgorde de stekkers van de injectoren zitten? Deze kunnen eigenlijk maar op 1 manier aangesloten worden, gezien de lengte en vorm van de bocht in de bedrading, maar toch!
Ik denk zelf (en hoop) dat het inderdaad iets "onbenulligs" is. Ik ga er mee aan de slag, bedankt.
Ik zou kunnen beginnen bij het controleren van de d-riem, of die wel op tijd staat, maar omdat het blok uit een rijdende 240 is gekomen vind ik dat ook weer niet logisch.
Ik zal eerst eens beginnen met het nalopen van alle stekker, verbindingen en massa draden op- en aan het blok. Is het nog erg van belang op welke volgorde de stekkers van de injectoren zitten? Deze kunnen eigenlijk maar op 1 manier aangesloten worden, gezien de lengte en vorm van de bocht in de bedrading, maar toch!
Ik denk zelf (en hoop) dat het inderdaad iets "onbenulligs" is. Ik ga er mee aan de slag, bedankt.