22 December 2017, 17:07
Heeft de 2 serie wel een vliegwielsensor?
Zat die niet in de ontsteking ergens onder de verdelerkap?
Wel een sensor dus maar niet bij het vliegwiel.
Bij de 7 serie heeft die ook een tijdje achterop de kop gezeten in de verdelerkap en is later verhuist naar beneden bovenop het vliegwielhuis.
Maar wel stroom op je bobine en geen vonk.
Bobine nog wel goed?
Bij ombouwen is een V8 natuurlijk heel leuk maar als je veel kmrs maakt is het verbruik wat minder leuk.
De 5 cilinders van Volvo zijn ook leuk misschien of de TDI uit de 850 .
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Zat die niet in de ontsteking ergens onder de verdelerkap?
Wel een sensor dus maar niet bij het vliegwiel.
Bij de 7 serie heeft die ook een tijdje achterop de kop gezeten in de verdelerkap en is later verhuist naar beneden bovenop het vliegwielhuis.
Maar wel stroom op je bobine en geen vonk.
Bobine nog wel goed?
Bij ombouwen is een V8 natuurlijk heel leuk maar als je veel kmrs maakt is het verbruik wat minder leuk.
De 5 cilinders van Volvo zijn ook leuk misschien of de TDI uit de 850 .
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970