31 December 2017, 22:10
Aha. Nou ja dan zit het injectiegedeelte redelijk op z'n plek. Een gemiddelde Volvo specialist zou daar toch begonnen zijn met zoeken.
Het injectierelais schakelt 30 (rode 12V draad vanaf de accu) naar 87/2 (roodgele draad naar heleboel componenten). Dit relais kan trouwens heel goed de reden zijn dat je hele motor niet start. Haal het relais uit z'n plastic doosje en bekijk alle soldeerpunten, zitten ws barsten omheen. Even de soldeer opnieuw laten vloeien en het relais werkt weer.
Het injectierelais schakelt 30 (rode 12V draad vanaf de accu) naar 87/2 (roodgele draad naar heleboel componenten). Dit relais kan trouwens heel goed de reden zijn dat je hele motor niet start. Haal het relais uit z'n plastic doosje en bekijk alle soldeerpunten, zitten ws barsten omheen. Even de soldeer opnieuw laten vloeien en het relais werkt weer.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969