18 June 2006, 17:05
Kennelijk is er zowel behoefte aan uitleg als plaatjes hier.
De 5 cilinder diesel komt uit het volgende apparaat:
![[Afbeelding: th_Audi1005Djpg.jpg]](http://i75.photobucket.com/albums/i303/maurice1974/th_Audi1005Djpg.jpg)
Audi 100 5D (waar zie je die dingen nog?)
De 6 cilinder diesel is bekend van de Volkswagen LT:
![[Afbeelding: th_VWLT.jpg]](http://i75.photobucket.com/albums/i303/maurice1974/th_VWLT.jpg)
't Is toch altijd schitterend om te zien hoe houdbaar die Duitse producten zijn.
Nu, er bestaat ook een 4 cilindervariant van die motor, maar die vind je in die oude VW Golfjes enz... Die dingen zijn wel bekend vrees ik.
Opeens bekruipt mij het gevoel dat Volvo's eigenlijk helemaal niet zo vierkant zijn.
De 5 cilinder diesel komt uit het volgende apparaat:
![[Afbeelding: th_Audi1005Djpg.jpg]](http://i75.photobucket.com/albums/i303/maurice1974/th_Audi1005Djpg.jpg)
Audi 100 5D (waar zie je die dingen nog?)
De 6 cilinder diesel is bekend van de Volkswagen LT:
![[Afbeelding: th_VWLT.jpg]](http://i75.photobucket.com/albums/i303/maurice1974/th_VWLT.jpg)
't Is toch altijd schitterend om te zien hoe houdbaar die Duitse producten zijn.
Nu, er bestaat ook een 4 cilindervariant van die motor, maar die vind je in die oude VW Golfjes enz... Die dingen zijn wel bekend vrees ik.
Opeens bekruipt mij het gevoel dat Volvo's eigenlijk helemaal niet zo vierkant zijn.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130

