5 February 2018, 23:32
Die dunne draad is de luchtmassameter, de andere is voor temperatuur. 100% kapot dus. De LMM zou ik ergens tweedehands halen, ze gaan eigenlijk nooit stuk en er zijn ontzettend veel 016 meters geleverd.
Vonk en brandstof en compressie moet een draaiende motor opleveren, er zal iets mis zijn. Deze 'soms wel soms niet' storingen zijn meest elektrisch van aard. Het brandstofrelais hangt bij de ECU's, een wit doosje. De soldering van de dikke spoelen barst langzaam en dan stopt ie er heel of half mee.
Geen carnaval hier.
Vonk en brandstof en compressie moet een draaiende motor opleveren, er zal iets mis zijn. Deze 'soms wel soms niet' storingen zijn meest elektrisch van aard. Het brandstofrelais hangt bij de ECU's, een wit doosje. De soldering van de dikke spoelen barst langzaam en dan stopt ie er heel of half mee.
Geen carnaval hier.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969