7 February 2018, 14:50
Je kunt van alles gaan uitwisselen maar als de stekkers niet goed contact maken is het allemaal vrij nutteloos.
Controleer eerst eens alle stekker verbindingen en stekkers.
Zitten de pootjes of schuifjes in de stekkers nog vast of schuift er toevallig 1 naar binnen als je de stekker ergens op aansluit bijvoorbeeld.
Massa aansluitingen nog goed en schoon?
Het kost alleen maar tijd en scheelt je enorm veel ergernis.
Ecu trouwens al gereset of hoeft dat niet?
Accu polen schoon en zitten de klemmen op de accu kabels vast.
Zitten genoeg kabels, stekkers en verbindingen op je motor die je eerst kunt controleren voordat je van alles gaat uitwisselen.
Meten is weten en vissen is missen.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Controleer eerst eens alle stekker verbindingen en stekkers.
Zitten de pootjes of schuifjes in de stekkers nog vast of schuift er toevallig 1 naar binnen als je de stekker ergens op aansluit bijvoorbeeld.
Massa aansluitingen nog goed en schoon?
Het kost alleen maar tijd en scheelt je enorm veel ergernis.
Ecu trouwens al gereset of hoeft dat niet?
Accu polen schoon en zitten de klemmen op de accu kabels vast.
Zitten genoeg kabels, stekkers en verbindingen op je motor die je eerst kunt controleren voordat je van alles gaat uitwisselen.
Meten is weten en vissen is missen.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970