10 February 2018, 08:32
Ben begonnen alle stekkers, massadraden etc na te lopen en stationairklep en gasklephuis te reinigen.
Wat me opviel, mijn nieuwe LMM (origineel volvo maar wel made in china, te koop bij Volvo klassieker webshop en scandcar voor ongeveer 250) ziet er een beetje raar uit bij het binnenwerk. De printplaat is vlak voor het draadje van de luchtmassameter niet volledig verwijderd. Kan dit invloed hebben op de meting? En zit de fout dus toch in de nieuwe LMM? Graag jullie oordeel.
Het binnenwerk van mijn oude Bosch lmm zag er trouwens sowieso heel anders uit.
Wat me opviel, mijn nieuwe LMM (origineel volvo maar wel made in china, te koop bij Volvo klassieker webshop en scandcar voor ongeveer 250) ziet er een beetje raar uit bij het binnenwerk. De printplaat is vlak voor het draadje van de luchtmassameter niet volledig verwijderd. Kan dit invloed hebben op de meting? En zit de fout dus toch in de nieuwe LMM? Graag jullie oordeel.
Het binnenwerk van mijn oude Bosch lmm zag er trouwens sowieso heel anders uit.