11 April 2018, 09:27
Ik denk ook aan olie uit de tutbo maar raar dat het na een 15 sec pas begint.
Klepseals komt ook in me op.
Haal de inlaatslang van je luchtfilter naar je turbo eens los dan kan je de speling voelen van je turbo.
De slang van de turbo naar je interkoeler ook even los maken , daar kan dan olie in zitten.
Variërend van droog , vettig tot nat van de olie.
In het laatstse geval ook je interkoeler schoonmaken , uitspoelen.
En zeer waarschijnlijk je turbo reviseren of vervangen.
De olie afvoer in je turbo , is die open ?
Dat is dat pijpje onder je turbo naar beneden.
Carterventilatie is ook zo'n dingetje wat je wel kunt kontroleren en schoonmaken.
Beginnen met de makkelijkste dingen natuurlijk.
Is de slang van je turbo naar interkoeler droog of vettig dan valt het allemaal nog wel mee met de turbo kwa olie verbruik.
Opeltjes en wat motoren van de vw audi groep verbruiken standaard al flink meer
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Klepseals komt ook in me op.
Haal de inlaatslang van je luchtfilter naar je turbo eens los dan kan je de speling voelen van je turbo.
De slang van de turbo naar je interkoeler ook even los maken , daar kan dan olie in zitten.
Variërend van droog , vettig tot nat van de olie.
In het laatstse geval ook je interkoeler schoonmaken , uitspoelen.
En zeer waarschijnlijk je turbo reviseren of vervangen.
De olie afvoer in je turbo , is die open ?
Dat is dat pijpje onder je turbo naar beneden.
Carterventilatie is ook zo'n dingetje wat je wel kunt kontroleren en schoonmaken.
Beginnen met de makkelijkste dingen natuurlijk.
Is de slang van je turbo naar interkoeler droog of vettig dan valt het allemaal nog wel mee met de turbo kwa olie verbruik.
Opeltjes en wat motoren van de vw audi groep verbruiken standaard al flink meer

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970