Aha. Die op pin 34 binnenkomt, 6-7V vanaf 10 km/h: http://ipdown.net/jetronic.info/tiki-ind...d+Diagrams
Hoe ga je zoiets namaken en wel op het juiste moment, zonder de achteras sensor, speedo en dergelijke. Plak maar wat magneetjes op de aandrijfas met een sensor en ga die via een Arduino constructie afstellen op 6-7V vanaf x rpm.
Geen ervaring mee. Op Turbobricks zijn allerlei handigerds, kijk daar s.
Een andere route is de hele stationair regelklep kortsluiten, dan heb je koud misschien wat gesputter (nauwelijks op gas) en warm een ouderwets met de gasklep in te stellen stationair. De stationair regelklep gaat volgens mij pas echt werken bij automaten met airco en dat soort variaties in vermogensvraag bij stationair.
Een Turbobricks handigerd: http://forums.turbobricks.com/showthread...ght=lh2%2A
Hoe ga je zoiets namaken en wel op het juiste moment, zonder de achteras sensor, speedo en dergelijke. Plak maar wat magneetjes op de aandrijfas met een sensor en ga die via een Arduino constructie afstellen op 6-7V vanaf x rpm.
Geen ervaring mee. Op Turbobricks zijn allerlei handigerds, kijk daar s.
Een andere route is de hele stationair regelklep kortsluiten, dan heb je koud misschien wat gesputter (nauwelijks op gas) en warm een ouderwets met de gasklep in te stellen stationair. De stationair regelklep gaat volgens mij pas echt werken bij automaten met airco en dat soort variaties in vermogensvraag bij stationair.
Een Turbobricks handigerd: http://forums.turbobricks.com/showthread...ght=lh2%2A
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

