Dat ziet er niet goed uit, alsof die inlaatklep in z'n geleider hangt te zwabberen. De rest vd kleppen ligt ook veel te diep, er zit een dikke laag loodvervanger of motorolie residu overal op en aan en verkoolde olie op de koppakking. Zijn die kleppen nog te stellen of zitten ze aan het eind van het stelboutje? Met nieuwe zittingen, geleidingen en kleppen is die kop weer als nieuw uiteraard. Kassa!
De rest van het blok zal niet veel beter zijn qua boring en zuigers.
Ik denk dat je voor veel minder een gewone bruikbare gebruikte kop ergens uit iemand z'n schuurtje kan toveren. Deze kop ziet er zelfs op de wazige foto's al 10x beter uit: https://link.marktplaats.nl/m1282372323 en er zijn nog wel wat opruimers op MP.
Hier kan je ongeveer zien wat je zoekt, alle kleppen op gelijke hoogte, netjes 'op' de bodem van de verbrandingskamer liggend, beetje koolaanslag mag best, (deze Penta bootmotorkop is zelfs aan te passen voor auro gebruik): https://link.marktplaats.nl/m1283197928
De rest van het blok zal niet veel beter zijn qua boring en zuigers.
Ik denk dat je voor veel minder een gewone bruikbare gebruikte kop ergens uit iemand z'n schuurtje kan toveren. Deze kop ziet er zelfs op de wazige foto's al 10x beter uit: https://link.marktplaats.nl/m1282372323 en er zijn nog wel wat opruimers op MP.
Hier kan je ongeveer zien wat je zoekt, alle kleppen op gelijke hoogte, netjes 'op' de bodem van de verbrandingskamer liggend, beetje koolaanslag mag best, (deze Penta bootmotorkop is zelfs aan te passen voor auro gebruik): https://link.marktplaats.nl/m1283197928
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969