Het glimt. Er zitten geen krassen op van gebroken zuigerveren. En hij reed ermee. Maar als je gaat meten is alles ver buiten specificaties, gladversleten. Desondanks een bruikbare B20, zolang je 120 per uur nog haalt, een liter olie per 1000 km, top. Ik zou er een andere kop opzetten en terug monteren.
Dunnere koppakking van een B20B ertussen, dan gaat de compressie wat omhoog en dat werkt goed met LPG. Kleppendeksel pakking en rand bekijken, daar lekt meest aardig wat olie door. Misschien een van de andere pakkingen (carter, benzinepomp, distributiedeksel), of een van de krukaskeerringen.
Dunnere koppakking van een B20B ertussen, dan gaat de compressie wat omhoog en dat werkt goed met LPG. Kleppendeksel pakking en rand bekijken, daar lekt meest aardig wat olie door. Misschien een van de andere pakkingen (carter, benzinepomp, distributiedeksel), of een van de krukaskeerringen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969